Τεχνικά προβλήματα στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου σε τράπεζες και αεροπορικές εταιρείες λόγω Microsoft

Mια σειρά από τεχνικές δυσλειτουργίες διέκοψαν τις υπηρεσίες αεροπορικών εταιρειών, τραπεζών και του χρηματιστηρίου του Λονδίνου την Παρασκευή μετά από μια σειρά προβλημάτων  από τις ΗΠΑ έως την Ασία, αφού η Microsoft Corp. ανέφερε διακοπή σε όλες τις διαδικτυακές υπηρεσίες της.

Οι πρώτες δυσλειτουργίες εμφανίστηκαν στις ΗΠΑ αργά την Πέμπτη και αποδόθηκαν σε βλάβη των υπηρεσιών της Microsoft, συμπεριλαμβανομένων των Azure και 365. Η Frontier Airlines, μονάδα της Frontier Group Holdings Inc. με έδρα το Ντένβερ, καθήλωσε τις πτήσεις της για πάνω από δύο ώρες και κατηγόρησε τα προβλήματα στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Microsoft. Η αεροπορική εταιρεία ήρε την πανελλαδική παύση των αναχωρήσεων και ξεκίνησε τη διαδικασία επανέναρξης των πτήσεων από τις 11 μ.μ. ώρα Νέας Υόρκης.

Το LSE Group, που διαχειρίζεται το χρηματιστήριο του Λονδίνου, δήλωσε ότι αντιμετωπίζει ένα παγκόσμιο τεχνικό πρόβλημα που εμποδίζει τη δημοσίευση ειδήσεων. Στην Ασία, οι Ιάπωνες χρήστες άρχισαν να αναφέρουν δυσλειτουργίες με υπηρεσίες όπως το Microsoft 365 – η διαδικτυακή σουίτα λογισμικού γραφείου της εταιρείας – το απόγευμα. Τα αεροδρόμια της Βομβάης και του Χονγκ Κονγκ επέστρεψαν στον χειροκίνητο έλεγχο των επιβατών.

Οι τελευταίες αποτυχίες ήρθαν αμέσως μετά την ανακοίνωση της Microsoft ότι είχε επιλύσει μια βλάβη στις υπηρεσίες cloud Azure.

Οι σελίδες κατάστασης της εταιρείας είχαν δείξει νωρίτερα ότι το Azure και το Microsoft 365 αντιμετώπιζαν προβλήματα για αρκετές ώρες.

Εκπρόσωπος της Microsoft δήλωσε ότι η εταιρεία εξετάζει τις αναφερθείσες διακοπές και τα προβλήματα.