Επιβεβαίωσε η Microsoft το τεχνικό πρόβλημα που έχει «ρίξει» τα συστήματα: «Λαμβάνουμε μέτρα»

Το τεχνικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλές επιχειρήσεις και κυρίως αεροπορικές εταιρείες επιβεβαίωσε η Microsoft, τονίζοντας ότι λαμβάνει μέτρα προκειμένου αυττό να λυθεί. «Οι υπηρεσίες μας βελτιώνονται καθώς συνεχίζουμε να λαμβάνουμε μέτρα άμβλυνσης» αναφέρει η Microsoft σε μήνυμά της στο X για το τεχνικό πρόβλημα.

Η ανακοίνωση εκδόθηκε καθώς πολλές επιχειρήσεις αναφέρουν τεχνικά προβλήματα ή βλάβη: επιχειρήσεις στην Αυστραλία, όπως το τηλεοπτικό δίκτυο ABC, το αεροδρόμιο του Σίδνεϊ και αλυσίδα σουπερμάρκετ, το αεροδρόμιο του Βερολίνου ή ακόμη ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός φορέας της Βρετανίας, όπως και το Χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Σε μήνυμά της με τίτλο «Υποβάθμιση υπηρεσίας», η Microsoft σημειώνει ότι οι χρήστες ενδέχεται να μην μπορούν να έχουν πρόσβαση σε διάφορες εφαρμογές και υπηρεσίες του Microsoft 365.

H Microsoft προσθέτει ότι παραμένει «κινητοποιημένη για να διαχειριστεί αυτό το συμβάν, δίνοντας τη μεγαλύτερη και επείγουσα προτεραιότητα, ενώ συνεχίζει να αντιμετωπίζει τον συνεχιζόμενο αντίκτυπο για τις υπόλοιπες εφαρμογές Microsoft 365 που βρίσκονται σε υποβαθμισμένη κατάσταση».